Monday, 17 April 2017

Once May ended, I......

Dia punya stress sampai rasa macam nak nangis

Tak, tak pelik
Irony.

Harini baru hari isnin haha. Baru diambang derita tau wahai Amirah. Semua benda tak settle lagi ni. Masalah-masalah yang tak perlu pun nak sumbat-sumbat masuk.

Aku cuma kena tahan sampai
Habis program.

Lepas tu aku nak duduk diam-diam, aku tanak jumpa sape-sape haha. Pergi mampus la apa pun. Sekali je, cukup sekali kau buat camtu. Aku memang pergi jauh-jauh. Aku tak marah dengan sesiapa. Kalau aku marah orang lain takpe, ni aku rasa nak marah gila dengan diri sendiri.

Kenapalah percaya semua orang. Orang tanak pun engko, setakat buat teman kejap-kejap boleh la. Harini kau teman dia, esok member tu teman dia, lusa dia duduk sorang.



Kawan?

Temporary attachment.
Semua orang sama je, aku pun.

No comments:

Post a Comment