Friday, 31 July 2015

Sunbaenim, anneyong!

Assalamualaikum

Tadi saya pergi SpeedMart99 tu. I met my sunbae, I mean my hot sunbae. Agaknya dia marah sebab aku pandang dia and terus terperasan siapa dia. She looks quite so-many-degree transformation (lol). Asyik pusing dan terus asyik terserempak dengan dia hewhew. Pastu jejeling hahahahaha.

Apa dosaku padamu kak. So masa bayar, muka dia jugak kat kaunter. Multitasking woman kot heh. Dia tanya "dah ke?". Pada hemat saya lah, kalau saya dah hadapkan bakul tu kat atas kaunter, kat bawah hidung dia, bukan ke tu maksudnya saya nak bayar? Aku anggukkan, layan jelah.

"Dik, bakul ni letaklah bawah".

Yes, Mirah kau jadi bibik dia (lulz). And I somehow ter-huffed HAHAHAHA. I believe that she was so pissed off time tu.

I'm sorry, Imma bad girl.



No comments:

Post a Comment