Friday, 31 July 2015

Sunbaenim, anneyong!

Assalamualaikum

Tadi saya pergi SpeedMart99 tu. I met my sunbae, I mean my hot sunbae. Agaknya dia marah sebab aku pandang dia and terus terperasan siapa dia. She looks quite so-many-degree transformation (lol). Asyik pusing dan terus asyik terserempak dengan dia hewhew. Pastu jejeling hahahahaha.

Apa dosaku padamu kak. So masa bayar, muka dia jugak kat kaunter. Multitasking woman kot heh. Dia tanya "dah ke?". Pada hemat saya lah, kalau saya dah hadapkan bakul tu kat atas kaunter, kat bawah hidung dia, bukan ke tu maksudnya saya nak bayar? Aku anggukkan, layan jelah.

"Dik, bakul ni letaklah bawah".

Yes, Mirah kau jadi bibik dia (lulz). And I somehow ter-huffed HAHAHAHA. I believe that she was so pissed off time tu.

I'm sorry, Imma bad girl.



Thursday, 30 July 2015

Being Forgotten


Let just stop. You will never regain your memories again. But hell yeah, you maybe recover later on but I know things will not going to be the same. You now sticking happily with your past, I mean with her. We completely lost in time. Lost in touch. Every single moment that we shared together, its all wasted all over along the road that we walked. How can you totally have no idea about my present in this world? Are you really don’t know who I am? Or are you just teasing me around? You told everyone that you love me, you chase for my love. You came to my house in the middle night to sing me lullaby. Its you! You have your things in the drawer at my house. The white drawer that you love so much. Don’t you remember? There is no even the slightest memory in your eyes? Ah, did you remember the sunflower that I like? We planted them at your backyard. Together. When you look into my eyes, don’t your heart beating so fast? Why are you like this?

What should I do now…………………………………………

.
..
...


Could you tell me?

I saw you in front of me, but yet you just way to far from us. I’m slowly losing the faith of us being together. I slowly had forgotten the way how you walked. I slowly had forgotten your scent, your everything. I will understand it all.

The warmth of your touch. The tingling in my belly when we kissed. The gifted contagious smile. I know it’s not for me to keep. I will pretend to really understand this all.






One beautiful day when the flower blooming, when your memories recovered don’t find for me. I couldn’t stay long fighting for us.




Wednesday, 29 July 2015

Cinta Paling Agung


Agungnya cinta kini hanya barang murahan, dilelong bagai tiada nilai, tiada erti. Perbuatan rakus sang manusia durjana. Menutup cinta dengan awan putih suci nafsu. Penipuan dalam air, mata yang celik tetapi tiada yang menyedari.

Agungnya cinta sebenar itu perlu kamu semua bersakit dahulu. Cinta itu hanya perkataan indah yang sama maksudnya dengan komitmen dan tanggungjawab. Mahalnya harga cinta itu, hingga setiap seorang daripada kamu perlu berkorban. Anehnya cinta itu, kamu tidak merasa lelah dengan kesakitan dan pengorbanan yang berteras keikhlasan. Kerana kamu ikhlas mencintai.




bagaimana pula jika kami masih berasa sakit dan kecewa dengan dugaan cinta ini?

Mudah sahaja jawapannya. Itu maknanya kamu tidak benar-benar merasa cinta. Rasa sayang tanpa ikhlas menerima apa adanya seseorang pada kamu, itu bukan cinta. Bila nafsu menerjah menerobos masuk ke dalam ruang-ruang kosong di dalam hidupmu, semua di hadapanmu adalah cinta belaka. Sayu aku katakan, penipuan hati kadangkala membutakan mata zahir.

Sebab itu, ada beza untuk mencintai dan keinginan untuk memiliki.