Thursday, 23 August 2012

Awkward kau nyata .

Hi. Anneyong !
Kita dah banyak kali bumped kan, kau buat bodoh, aku apa lagi naif. Kita kenal lagi lama daripada yang lain-lain. Tapi awkwardnya, masyaAllah. Aku pun tak tahu kenapa. Tak tahu tak tahu. Kat mana silap nya entah lah. Sampai bila nak macamni ? Susah lah nanti kita nak communicate. Kau kena ingat, aku makin besar, makin dekat dengan family kau walaupun aku takde lah nak sangat kan kan. Puhaha..

Well, aku harap kau faham. Aku tanak family kita nampak betapa awkward nya kita. Tolonglah jangan kasi nampak suspicious. Behave naturally lah weh. 

Assalamualaikum.
Adios.

With love,
Rara

No comments:

Post a Comment